Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
07.04.2021 09:03 - Мерзавецът
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 1833 Коментари: 22 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Мълчи и се грижи за нищото.
в миг изострен до краен предел.
Като вълна душата разнищва си,
доразчепква си низката цел.

Май на плитко живее живота си
в час посочил го с черна ръка.
Греховете отдавна разсрочил е.
Днес живее на чужда глава.



Тагове:   Мерзавецът,   дела раи,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Като сабя си! Когато решиш с думи ...
07.04.2021 09:10
cefulesteven написа:
Като сабя си! Когато решиш с думи режеш!!!

Нека силата е в твоето оръжие. Защото имаш благородството и го използваш само когато се налага. Да защитиш.


Уважавам лаконичната емоциия само когато е избухваща! ;)))
цитирай
2. planinitenabulgaria - https://www.youtube.com/watch?v=ZdEpkMOlzHw
07.04.2021 10:31
Страхото силна миниатюра, мисля че я разбрах. Един музикален поздрав от мен!
цитирай
3. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=WVySGOTLa5o
07.04.2021 10:56
planinitenabulgaria написа:
Страхото силна миниатюра, мисля че я разбрах. Един музикален поздрав от мен!


Благодаря за чудния Брамс! :)):
Да е красиво на душата ти!
От мен един прекрасен виолинов Моцарт.
цитирай
4. lexparsy -    Усмихнах се когато прочетох как ...
07.04.2021 13:25
   Усмихнах се когато прочетох как "Уважавам лаконичната емоциия само когато е избухваща! ;)))" И направих странна асоциация за алегория..., че ние българите не сме малки чаши ракия, или голяма халба бира, даже и литър вино, с който може да напиеш всеки Мерзавец за да се покаже такъв...
   Ние сме един много по-голям съд с който е запълнена вярата ни, о любовта ми заедно с прошката която сме дали...За това имаме и голяма търпимост и можем да чакаме, докато не ни вярват че сме "безсмъртни" и винаги оцеляваме... 
    Но когато дойде времето и смелостта ни да го излеем върху главите на всички които си мислят че сме мерзавци... много бързо бягат... А там е и тяхната омраза и нашата любов..., която винаги може да си компенсираме...
   Ами Дела, в момента нямам поетична дарба да кажа повече, а ти сигурно си го казала, в някои от твоите стихове...
   Лекс
цитирай
5. wonder -    Усмихнах се когато прочетох как ...
07.04.2021 14:40
lexparsy написа:
   Усмихнах се когато прочетох как "Уважавам лаконичната емоциия само когато е избухваща! ;)))" И направих странна асоциация за алегория..., че ние българите не сме малки чаши ракия, или голяма халба бира, даже и литър вино, с който може да напиеш всеки Мерзавец за да се покаже такъв...
   Ние сме един много по-голям съд с който е запълнена вярата ни, о любовта ми заедно с прошката която сме дали...За това имаме и голяма търпимост и можем да чакаме, докато не ни вярват че сме "безсмъртни" и винаги оцеляваме... 
    Но когато дойде времето и смелостта ни да го излеем върху главите на всички които си мислят че сме мерзавци... много бързо бягат... А там е и тяхната омраза и нашата любов..., която винаги може да си компенсираме...
   Ами Дела, в момента нямам поетична дарба да кажа повече, а ти сигурно си го казала, в някои от твоите стихове...
   Лекс


Така, така... Този стих има зашеметяващ емоционален ефект, въпреки, че е писан около 2007 г. ;)))
Всеки, който е мерзавец се разпознава немедленно в него и се разподскачва, започнвайки на каканиже простотии в мерена нискочестотна реч и да скърби в завистта си, драскайки върху душата си минуси.
Ние сме съда на Хермес, лирата на Орфей, чашата на Аполон, жезъла на Зевс, огънят на Тангра и мистиката на Колобърът в Едно. :)))
цитирай
6. lexparsy - https://lexparsy.blog.bg/poezia/2018/02/22/za-pametnoto-staro-vreme.1595211
07.04.2021 16:21
Толкова мисли ми минаха през главата, че забравих защо, покрай това се сетих за Робърт Бърнс... и за "Старата любов" и че 2018-та година бях писал нещо... Учудих се че Гуги намери като написах" lexparsy Auld Lang Syne"...
Много е странно като прочетеш какво съм си писал преди 3 години и се чудиш какво се е променило в мисленето ти оттогава и в каква посока е... и как ли пък съм се осмелил даже да се опитам да преведа староанглийски... Честно... Бях забравил!
... и си мисля че само тези които са се опитвали да пишат поезия, имат спомени вече... Ами мерзавците нямат такива и от вчера, а за съвест да не говорим... :-((()))
   Лекс
цитирай
7. lexparsy - https://cloud.mail.ru/public/dgpB/Hed1iby36
07.04.2021 16:58
Не е истина... :-))) напоследък дните ми минава в синхронични мисли с разни хора... и докато си мисля че след този априлски пролетен сняг, вместо да свърша нещо полезно ще отида да си купя бутилка вино, да изпия с някой приятел за спомени за Старата Любов..., че и да си споделим нещо радостно което не се е случило защото все още има такива неща около нас... , и Светла ми изпраща горния клип на котката която чете медиите и си порка вино... и не може да изкачи стълбите... А аз и написах че някои хора, обикновено мерзавци, само от четене на медии се държат по този начин цял живот ...
... и от ми отвръща.. Ами всеки каквото си е заслужил бе и чака да прочете подходяща за него обява...
https://m.tiktok.com/v/6941353996737137926.html?_d=secCgYIASAHKAESMgowbP66Dzeh%2BKfe5Ubu1wMNFBwiGEu0TH9rc9ykHF22DzpHZLpmVVQK81No%2FSe94LVeGgA%3D&language=en&preview_pb=0&sec_user_id=MS4wLjABAAAAFI8ZP2Rm7HiJKvNGXc8_DiVc4WVDvoFxCmZN7Dsob_HC4PDMFZiUb4S8HHB3uMTM&share_app_name=musically&share_item_id=6941353996737137926&share_link_id=f693fe00-49e7-4623-8c03-2f0f12cd8386&source=h5_m

   Лекс
цитирай
8. rosiela - Дела,
07.04.2021 18:16
прочетох всички пропуснати стихове, мила, че чаках техник да ми провери компютъра, оказа се- смених само монитора. Сета е точно, но гледам, бабодедь Джу се е активизирал с много никове в жалките опити да те засенчи. Голяма работа е паднала, ще рече - тече река от завист.
Дерзай и напред.
цитирай
9. wonder - Толкова мисли ми минаха през гла...
07.04.2021 20:08
lexparsy написа:
Толкова мисли ми минаха през главата, че забравих защо, покрай това се сетих за Робърт Бърнс... и за "Старата любов" и че 2018-та година бях писал нещо... Учудих се че Гуги намери като написах" lexparsy Auld Lang Syne"...
Много е странно като прочетеш какво съм си писал преди 3 години и се чудиш какво се е променило в мисленето ти оттогава и в каква посока е... и как ли пък съм се осмелил даже да се опитам да преведа староанглийски... Честно... Бях забравил!
... и си мисля че само тези които са се опитвали да пишат поезия, имат спомени вече... Ами мерзавците нямат такива и от вчера, а за съвест да не говорим... :-((()))
   Лекс


Мислите

Мъдри мисли сеят в мене с шепи горестни зърна.
А сърцето на колене моли малко красота.
Мисля, мисля... Колко лесен на глупците е съня.
А край мене пак възкресе от угарки сън нощта.

Черни, черни, кръстопътни мисли дърпат ме. Къде?
В колко нощи, все безпътни, крия мисли в стихове.
Луди–млади хвъркат дните. Нощите мъдреят в мен.
И от всяка мисъл скрита давам стих на всеки ден.
цитирай
10. wonder - прочетох всички пропуснати сти...
07.04.2021 20:15
rosiela написа:
прочетох всички пропуснати стихове, мила, че чаках техник да ми провери компютъра, оказа се- смених само монитора. Сета е точно, но гледам, бабодедь Джу се е активизирал с много никове в жалките опити да те засенчи. Голяма работа е паднала, ще рече - тече река от завист.
Дерзай и напред.


Е, тя - реката и ще ги удави. Аз стоя на древния дзен-принцип:
"Ако седиш достатъчно дълго на брега на реката,
рано или късно труповете на твоите врагове ще минат покрай теб."
Лао Дзъ
цитирай
11. wonder - Не е истина. . . :-))) напоследък ...
07.04.2021 20:20
lexparsy написа:
Не е истина... :-))) напоследък дните ми минава в синхронични мисли с разни хора... и докато си мисля че след този априлски пролетен сняг, вместо да свърша нещо полезно ще отида да си купя бутилка вино, да изпия с някой приятел за спомени за Старата Любов..., че и да си споделим нещо радостно което не се е случило защото все още има такива неща около нас... , и Светла ми изпраща горния клип на котката която чете медиите и си порка вино... и не може да изкачи стълбите... А аз и написах че някои хора, обикновено мерзавци, само от четене на медии се държат по този начин цял живот ...
... и от ми отвръща.. Ами всеки каквото си е заслужил бе и чака да прочете подходяща за него обява...
https://m.tiktok/v/6941353996737137926.html?_d=secCgYIASAHKAESMgowbP66Dzeh%2BKfe5Ubu1wMNFBwiGEu0TH9rc9ykHF22DzpHZLpmVVQK81No%2FSe94LVeGgA%3D&language=en&preview_pb=0&sec_user_id=MS4wLjABAAAAFI8ZP2Rm7HiJKvNGXc8_DiVc4WVDvoFxCmZN7Dsob_HC4PDMFZiUb4S8HHB3uMTM&share_app_name=musically&share_item_id=6941353996737137926&share_link_id=f693fe00-49e7-4623-8c03-2f0f12cd8386&source=h5_m

   Лекс


Хахахаххх... голям смях е котака налюлал се. ;)))))
Синхроничността е на линия. Тя си е некаузален свързващ принцип, който рее свързани взаимно мисли и събития, съвпадащи с време-пространството ни.
цитирай
12. wonder - . . . бабодедь Джу се е активизирал с ...
07.04.2021 20:42
rosiela написа:
...бабодедь Джу се е активизирал с много никове в жалките опити да те засенчи. Голяма работа е паднала, ще рече - тече река от завист.
Дерзай и напред.


Чак сега включих защо ползваш двойнственото "бабодедь" - ти вероятно мислиш санитарката и менталния клошар за Едно. Те всъщност са двойници по долнопробната си природа/порода, но са две отделни изчадия. Тя ниска, зла и руса, той - диско глист и мизантроп. И двамата хипер нечистоплътни на вид. Много хубаво би било да се вземат, само дето и помежду си не се харесват. ;)))
цитирай
13. wonder - Много е странно като прочетеш какво ...
07.04.2021 20:53
lexparsy написа:
Много е странно като прочетеш какво съм си писал преди 3 години и се чудиш какво се е променило в мисленето ти оттогава и в каква посока е... и как ли пък съм се осмелил даже да се опитам да преведа староанглийски... Честно... Бях забравил!
... и си мисля че само тези които са се опитвали да пишат поезия, имат спомени вече... Ами мерзавците нямат такива и от вчера, а за съвест да не говорим... :-((()))
   Лекс


Мерзавците са оперирани от съвест, достойнство, чест, морал и ценностна система. Те са Торби с газове. Не ги мисли.

Иначе за старите спомени и някогашното мислене... да интересно е... като тетрадката-баница по всичкология, която те смайва стъписващо по старите пътеки на ума ти. ;)))
Този блог затова го обичам - вид споменик е. Напр. има един мъдър блогър, който си събираше мои коментари от под постингите, за... поколенията. Той си е в блога и сега. ;)))
Четирима блогъри са ми посветили Книги. Книги. Не само стихове.
Две юпита, които много обичам ми направиха и подариха Речник на Делаизмите с мои неологизми. :)))
А няколко десетки са ми подарили книгите си, както и аз на тях, разбира се.
Имам много подаръци от много хора, които са пресекли ефира ми с уникалностите си - словотворчески и човешки.
цитирай
14. rosiela - Не, мила,
07.04.2021 22:31
проницателният Младен Мисана разпозна интуитивно в предишни разговори мъж, представящ се за баба Джулия.Баба Джулия не можа аргументирано да опровергае и понеже го играе двуполово същество, така сме го кръстили. Кеф ти се вземе мъж, кеф ти се сложи санитарката Джу. Както обича, но бабодедь я наричаме.
цитирай
15. lexparsy - Деактивирането...
08.04.2021 06:44
Аз го правя отвреме-навреме като ритуално действие... Понякога за цяла седмица.
Нещо като да си почистиш масата на която си вечерял, на която може да си се напил и да си разлял вино на нея и да има трохи или огризки.. Ами защото може да ти е било вкусно да ядеш с пръсти... :-)))
Нужно ми е за да си забраня на ума да мисли в определена насока, и да си сменя честотната вибрация в която съм изпаднал, за да я сменя за други настроения и портали през които да мина спокойно... Сега...
Защото ние сме отвъд времевите пространства...
   Лекс
цитирай
16. inel379 - !!!
08.04.2021 08:26
Мерзостта има много лица
и е шокиращ този бум на изстъпления,
но тя безсилна е пред плода чуден
на обичта и мъдростта
и няма шанс да види победения!

Поздравления за точната поетична мисъл
и огнената емоция в нея!
цитирай
17. inel379 - !!!
08.04.2021 08:26
Мерзостта има много лица
и е шокиращ този бум на изстъпления,
но тя безсилна е пред плода чуден
на обичта и мъдростта
и няма шанс да види победения!

Поздравления за точната поетична мисъл
и огнената емоция в нея!
цитирай
18. wonder - Не, мила, проницателният Младен ...
08.04.2021 19:45
rosiela написа:
Не, мила,
проницателният Младен Мисана разпозна интуитивно в предишни разговори мъж, представящ се за баба Джулия.Баба Джулия не можа аргументирано да опровергае и понеже го играе двуполово същество, така сме го кръстили. Кеф ти се вземе мъж, кеф ти се сложи санитарката Джу. Както обича, но бабодедь я наричаме.


Не, Джулайна е с тежка логорея. Ролевите игрички ги играе друг палячо. Това не означава, че не си разменят пароли от многобройните си никове, с които омърсяват блог.бг.
цитирай
19. wonder - !!!Мерзостта има много лицаи е ...
08.04.2021 19:49
inel379 написа:
!!!
Мерзостта има много лица
и е шокиращ този бум на изстъпления,
но тя безсилна е пред плода чуден
на обичта и мъдростта
и няма шанс да види победения!

Поздравления за точната поетична мисъл
и огнената емоция в нея!


Много лица все безлични, а всъщност нито едно. ;)))
"Шокиращият бум на изстъпления" е амплоа на всеки подлец.
"но тя безсилна е пред плода чуден
на обичта и мъдростта
и няма шанс" - страхотно казано и много истинно.
Благодаря!
цитирай
20. wonder - Деактивирането. . . Аз го правя о...
08.04.2021 19:56
lexparsy написа:
Деактивирането...
Аз го правя отвреме-навреме като ритуално действие... Понякога за цяла седмица.
Нещо като да си почистиш масата на която си вечерял, на която може да си се напил и да си разлял вино на нея и да има трохи или огризки.. Ами защото може да ти е било вкусно да ядеш с пръсти... :-)))
Нужно ми е за да си забраня на ума да мисли в определена насока, и да си сменя честотната вибрация в която съм изпаднал, за да я сменя за други настроения и портали през които да мина спокойно... Сега...
Защото ние сме отвъд времевите пространства...
   Лекс


Разбирам те. Всеки с Чувствопознанието си. Може да деактивираш постинг по някаква причина, но блог - не.
Деактивирането е вид задкулисие и трябва да се премахне - или триеш, или си тук.
Има две опции, които вкараха новите собственици и двете опорочиха блога - деактивирането и палците. И точно от това се възползват хейтърите - мерзавци.
За сметка на това обаче ликвидираха прекрасни опции - една, от които да качваме активни линкове в постингите си.
За следното - поздравления!
"Нужно ми е за да си забраня на ума да мисли в определена насока, и да си сменя честотната вибрация в която съм изпаднал, за да я сменя за други настроения и портали през които да мина спокойно."
цитирай
21. zarenkow - "Заренков, така хубаво се заяждахме и разчепквахме СмисълЪт, защо си деактивирал постингите в блога си? ;)))"
11.04.2021 14:56
Засрамих се пред толкова знаещи и се почувствах нищ. Та затова махнах много отдавна постовете си. . Всички, докато се научат, ще знаят поразително много, а след това може и да се включа. Ще почакам, ще има да чакам. :))) Гостувах ти, имах коментар, за да не ме вземат за "спотайващ се мерзавец", но го изтрих и се дискредитирах , без да искам. :))). Бях написал.- "Безусловно е само условното" и си казах, ето и мен ще ме вземат за поразително много знаещ.:))). Спрях се, но оставих следи. Хвана ме. Бъди все така жива , здрава и щастлива, вечно млада и красива.
цитирай
22. zarenkow - 20. wonder - Деактивирането. .
11.04.2021 15:16
"Активирането" , като контрапункт на "Деактивирането" е желание за диалог, а диалога е потребност за активиращият. Деактивиращият , няма такава потребност, или поне не с всеки. Човек води диалог единствено и изключително заради себе си, както и всяко друго действие. Ако казва истини, очаква потвърждение , или отрицание, което е доминантата в интереса. Ако не казва истини, отново е същото. Колкото повече е активен, толкова по голяма е потребността му за диалог. Друг е въпросът, доколко "СмисълЪт" може да стимулира "активирането", доколко вероятностите в разговора са далече от единицата, от хипотетичната истина.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15161649
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194008
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031