Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2022 00:01 - Авантюра
Автор: crucial Категория: Поезия   
Прочетен: 3670 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Стихове
-------------
163 думи

Трпетно очакване
в училище елитно,
угрижени за децата си
събрани далновидно,
как са се държали
поотделно и единно,
възрастни се срещат
на разискване инициативно.
Родител да си? Не си.
Измъквай се тутакси!
Изплъзвайки се настрани -
настоението тържествува,
коридор уютен ще те заведе
на спортни танци във фоайе,
където двойка грациозна
стъпва дръзко със нозе.
Пристъп на въодушевление!
Облчен подобаващо си ти, иди.
Гледката си струва,
тананикаш си френска увертюра,
дали по мен не се е загледало момиче?
В Южното крило вървим,
и имам чувството че ме следи.
Слизам по мраморните бели стълби отстрани,
хигиенист отегчен зад бюрото стои
и сякаш казва:
"Никой, не иска да ме посети..."
Подмини и се усмихни.
По дирите ти някой трополи...
Излизайки от сградата заради закачка,
в градчето китно интересуващи се от коли,
младежи са наобиколили рядък екземпляр
със спортен дух и две врати.
Хромът му лъщи!
Въображението ми рисува
нежни, любовни игри.
Остави се да те настигне и забави,
скоро зад гърба ти ще се промълви.


image






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: crucial
Категория: Поезия
Прочетен: 115509
Постинги: 98
Коментари: 14
Гласове: 263
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол